Beiersdorf blijft bij Carat
Na een langdurige mediabureaucompetitie heeft Beiersdorf Nederland, met bekende merken als Nivea, Hansaplast, 8x4 en Labello, besloten om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de laatste fase van de pitch streden ook OMD en Mediaedge:cia om het account, dat op zo'n vijftien miljoen euro bruto wordt geschat.
Beiersdorf hield een review omdat het zich na 15 jaar klant te zijn geweest bij Carat ook wilde oriënteren bij andere bureaus. De review heeft aangetoond dat Carat op strategisch gebied 'een grote toegevoegde waarde biedt' en dat er vanuit het Carat-team 'een hoge commitment is om mee te bouwen aan de ambitieuze plannen van Beiersdorf'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wereldwijd werkt Beiersdorf met drie bureaus. Naast Carat zijn dat OMD en Mediaedge:cia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid