Overslaan en naar de inhoud gaan

Bauhaus kiest Somention voor social media partnership

Deze nieuwe samenwerking strekt zich uit over de komende drie jaar.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

bauhaus somention
bauhaus somention

De gerenommeerde, van oorsprong Duitse retailer, gespecialiseerd in doe-het-zelfproducten en bouwmaterialen voor huis, tuin en werkplaats zal de komende jaren meer focus leggen op social media communicatie. Deze nieuwe samenwerking strekt zich uit over de komende drie jaar, waarin Somention uitgebreide social media-strategieën en campagnes zal leiden voor zowel B2C als employer branding concepten.

BAUHAUS is al tientallen jaren internationaal marktleider in de doe-het-zelf- en bouw retailsector. ‘Met deze samenwerking streven we ernaar de kracht van social media te benutten om niet alleen contact te maken met bestaande klanten, maar ook nieuw talent aan te trekken om zich bij de BAUHAUS-familie aan te sluiten," aldus, Charlotte Koeleman, Managing Partner Somention

Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland:  ‘De samenwerking tussen BAUHAUS Nederland en Somention markeert een belangrijke stap in onze groeistrategie. De keuze voor een meerjarige samenwerking met Somention benadrukt ons belang van effectieve online aanwezigheid en verdere merk uitbouw. Door middel van creatieve campagnes verwachten we dat Somention het merk BAUHAUS verder zal uitbouwen via de social media kanalen.’

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in