AKO breidt retailcasting uit
AKO gaat retailcasting aanbieden op 15 locaties. Een pilot is met succes afgerond en de retailer heeft nu 15 winkels op toplocaties…
Retailcasting is een nieuwe vorm van instore promotie, waarbij producten door middel van bewegende beelden op schermen worden aangeprezen.AKO maakt bij retailcasting gebruik van een online verbinding met de winkels, waardoor snel schakelen vanzelfsprekend wordt. Dit maakt dat het systeem actuele zaken snel onder de aandacht kan brengen bij de klant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Retailcasting is in eerste instantie uitgebreid naar 15 winkels, voornamelijk stationswinkels. De keuze is op deze winkels gevallen vanwege de hoge bezoekersaantallen, allen gevestigd op toplocaties, zoals Amsterdam CS (31.000 bezoekers per week), Schiphol Plaza (19.245 bezoekers per week) en Leiden CS (8.421 per week).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid