Overslaan en naar de inhoud gaan

(Adfo Cannes) 5 vragen aan: Hans Maltha (CEO) van Burst

Wat brengt hem richting de Franse kust?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Waarom ga je naar Cannes?

related partner content for mobile comes here

Primair omdat de hele industrie er samen komt, inclusief onze relaties en natuurlijk potentiele nieuwe connecties. De inzendingen zijn een mooie inspiratie, maar in de praktijk merken we dat juist de gesprekken met vakgenoten ons de meest concrete inspiratie geven. Die gesprekken geven richting hoe wij als global production agency onze klanten nog beter kunnen bedienen en wat specifieke vraagstukken zijn waar zij mee zitten.

Waarover gáát Cannes eigenlijk, of waar zou het over moeten gaan?

Om het vieren van creatieve successen, het ontmoeten van mensen en vooral ook het genieten van ons mooie vak.

Naast terugkijken zou het ook waardevol kunnen zijn om specifieker trends en veranderingen in de industrie te benoemen en evt. een gezamenlijke koers te bepalen.

Waar wil je straks in Cannes in elk geval bij zijn?

De agenda ligt nog niet helemaal vast, maar ik kijk vooral uit naar het platform: “Embassy of Dutch Creativity”. Het goed dat we als Nederland steeds meer onszelf op de kaart zetten en Burst maakt dan ook graag deel uit van dit initiatief. Het is gaaf om te zien hoe een paar mensen hiervoor hun nek uitsteken (Kyra Roest, Annemieke Deering, Dinesh Sonak, Yvonne Prins en Bert Hagendoorn) en echt vanuit het grotere collectief denken.

Wat zijn je favoriete cases, zowel internationaal als nationaal?

Er zijn teveel cases om daar echt een goed beeld van te hebben, maar zelf ben ik erg gecharmeerd van een combinatie tussen hard- en software.

Een mooi voorbeeld om te laten zien waartoe je product in staat is, is de Samsung Galaxy Surfboard:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Eentje waarvan je denkt: Zo eenvoudig waarom is niemand daar op gekomen?

 

Uiteraard mag JWT met The Next Rembrandt hierin niet ontbreken

 

Hoeveel prijzen nemen ‘we’ straks mee naar huis?

Ik durf geen getallen te noemen, maar ik hoop van harte dat we zoveel mogelijk leeuwen mee richting Nederland nemen. Het blijft bijzonder dat we als relatief klein land zoveel impact kunnen hebben. Initiatieven als Dutch Digital Design beginnen steeds meer te resoneren in de markt, wat voor de hele branche ontzettend waardevol is.

In de aanloop naar Cannes Lions plaatsen we dagelijks artikelen over dit festival en zijn bezoekers. Alle artikelen lees je terug in ons

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in