Overslaan en naar de inhoud gaan

Aandeelhouders Tempus achter WPP-bod

De aandeelhouders van Tempus (moeder van CIA) staan achter het overnamebod van WPP Group, maar WPP waarschuwt wel dat de deal daarmee nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP Group´s bod van ongeveer 1,5 miljard gulden voor Tempus moest door 90 procent van de aandeelhouders goedgekeurd worden. Dat getal is ruimschoots gehaald met 93,9 procent. Was het niet gelukt dan zou WPP de deal mogelijk helemaal afblazen, zo vreesden de aandeelhouders. Maar WPP zegt dat de exercitie mogelijk alsnog niet door kan gaan door de recente onrust in de advertentiemarkt nu de condities na de aanslagen in de VS van kwaad tot erger zijn geworden. Experts uit de branche verwachten overigens dat WPP zich niet meer terugtrekt, omdat het bureaunetwerk nog na de aanslagen 3 procent (extra) belang in Tempus nam.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in