Internationale Vrouwendag: hoe spreek ik met mijn merk de Nederlandse vrouw aan?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Om aan te sluiten bij de Nederlandse vrouw, is het noodzakelijk de culturele context van gender te begrijpen. Want, wat betekent vrouw zijn in Nederland? Dat vertellen we je in dit webinar op Internationale Vrouwendag! Tijdens het webinar Being Woman bespreekt Ipsos de resultaten van het onderzoek dat zij deden naar de identiteit van de Nederlandse vrouw en haar positie binnen de Nederlandse cultuur. Zo zien we wat er goed gaat maar ook waar de pijnpunten liggen en wat merken en bedrijven kunnen doen om deze doelgroep nog beter te begrijpen en te bereiken.
Datum: 8 maart (Internationale Vrouwendag)
Tijd: 11:00 – 11:45 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
In dit webinar vertellen we je wat vrouw zijn in Nederland betekent en hoe dat zich ontwikkelt. We zoomen in op kansen om genderongelijkheid te bestrijden en wat jouw rol als bedrijf of merk daarin kan zijn. Ook delen we verrassende feiten en sterke voorbeelden (en watch-outs) van genderactivatie in campagnes en reclames. We verbinden dit met concrete aanbevelingen en implicaties voor het vinden van aansluiting met deze belangrijke doelgroep.
Voor wie?
Deze webinar is interessant voor iedereen die (of ieder bedrijf dat) wil verbinden en aansluiten bij de Nederlandse vrouw.
Over het onderzoek
Dit webinar is onderdeel van een Ipsos onderzoek naar vrouw zijn in verschillende culturen over heel de wereld. Door uit te lichten wat Nederlandse vrouwen uniek (in vergelijking met andere culturen) maakt kunnen we je helpen om hen beter te begrijpen en bereiken.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online sessie van Ipsos
- Het webinar wordt gehouden van 11:00 tot 11:45 uur
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid