Overslaan en naar de inhoud gaan

Gall & Gall lanceert app om omnichannel-ervaring te verbeteren

De Mijn Gall & Gall app moet klantinteractie, verbeteren, services uitbreiden en meer voordeel bieden aan klanten.
Mijn Gall & Gall
Mijn Gall & Gall
Mijn Gall & Gall
Mijn Gall & Gall

Gall & Gall lanceert vandaag de Mijn Gall & Gall app als onderdeel van zijn omnichannel-strategie. De app richt zich op het verbeteren van klantinteractie, het uitbreiden en verbeteren van services en het bieden van meer voordeel aan klanten.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe app streeft naar een naadloze overgang tussen verschillende apparaten en kanalen, inclusief het uitgebreide winkelnetwerk van Gall & Gall. Hierdoor kunnen klanten overal en altijd winkelen en profiteren van een optimale klantervaring.

Click, collect

Anneke van Wetten-Kamphuis, directeur Digital & Product Etos en Gall & Gall, benadrukt het belang van personalisatie in de app. Door gerichte aanbiedingen en berichten te sturen die aansluiten bij de behoeften en interesses van klanten, dient de omnichannel-klantervaring verder te worden verbeterd.

De Mijn Gall & Gall app biedt verschillende omnichannel proposities, waaronder Click & Collect, bezorging vanuit de winkel en de mogelijkheid om in de winkel te bestellen en af te rekenen. Klanten kunnen ook profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen via de app.

Met de introductie van de Mijn Gall & Gall app wil het bedrijf een nog betere ervaring bieden aan haar klanten, waarbij gemak, service en voordeel centraal staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in