Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier bekroningen Nederland bij AdForum

Bij de tweede AdForum Creative Hits heeft de commercial 'Footballitis' van Adidas, gemaakt door 180 Amsterdam goud gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne met voetbalsterren in de hoofdrol, is gemaakt in samenwerking met TBWA/Chiat/Day. De prijzen worden per regio, land, maar ook wereldwijd uitgereikt. 180 werd bekroond door 'Nederland'. 'Puddles' van Nike en bureau Wieden & Kennedy Amsterdam scoorde zilver, ook door 'Nederland', de kunstschaatser van Delta Lloyd, gemaakt door TBWANeboko Campaign, brons, eveneens 'Nederland'.
Ook een commercial van de Drie Vrienden van Amstel (PMSvW/Y&R) kreeg brons: het meisje aan de pooltafel. Deze werd echter bekroond in de categorie ‘West-Europa’.

related partner content for mobile comes here

Op wereldwijde schaal won Euro RSCG Mezzano Costantini Mignani (Milaan) goud voor The Sculptor voor Peugeot, gevolgd door Crispin Porter & Bogusky (Miami) voor The Lamp (IKEA), zilver, en BBDO Bangkok (Thailand) voor ‘Dog’ voor the Bridgestone Corporation, brons.

AdForum Creative Hits bekroond de meest succesvolle campagnes van 2003. Via AdForum.com kon worden gestemd op de beste advertenties.
Er waren zo’n 30.000 campagnes beschikbaar in AdFolio, de ‘bibliotheek’ van AdForum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in