
De campagne met voetbalsterren in de hoofdrol, is gemaakt in samenwerking met TBWA/Chiat/Day. De prijzen worden per regio, land, maar ook wereldwijd uitgereikt. 180 werd bekroond door 'Nederland'. 'Puddles' van Nike en bureau Wieden & Kennedy Amsterdam scoorde zilver, ook door 'Nederland', de kunstschaatser van Delta Lloyd, gemaakt door TBWANeboko Campaign, brons, eveneens 'Nederland'.
Ook een commercial van de Drie Vrienden van Amstel (PMSvW/Y&R) kreeg brons: het meisje aan de pooltafel. Deze werd echter bekroond in de categorie ‘West-Europa’.
Op wereldwijde schaal won Euro RSCG Mezzano Costantini Mignani (Milaan) goud voor The Sculptor voor Peugeot, gevolgd door Crispin Porter & Bogusky (Miami) voor The Lamp (IKEA), zilver, en BBDO Bangkok (Thailand) voor ‘Dog’ voor the Bridgestone Corporation, brons.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
AdForum Creative Hits bekroond de meest succesvolle campagnes van 2003. Via AdForum.com kon worden gestemd op de beste advertenties.
Er waren zo’n 30.000 campagnes beschikbaar in AdFolio, de ‘bibliotheek’ van AdForum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee