Unilever lanceert zijn eigen sponsored magazine: YataYata


Consumenten waarvan het e-mailadres bij de fabrikant bekend is (via acties met onder andere Dove en andere merken) hebben vorige week al een mail ontvangen waarin ze een gratis abonnement wordt aangeboden. Het tijdschrift verschijnt twee tot drie keer per jaar en moet, volgens Unilever; ‘een bijna onuitputtelijke bron van informatie en ideeën’ zijn. Het magazine onderhoudt ook een site, die ook begin juni van start gaat.
In YataYata vindt de consument ‘alles over eten, koken, kinderen, gezond leven, beauty, kleding, huis & thuis’. Unilever positioneert het blad als een hulp in het huishouden: ‘We hopen dat het je een beetje helpt om het allemaal nét wat makkelijker, sneller, lekkerder, leuker of gezonder te maken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSYataYata is een initiatief van 15 bekende Unilever merken: Slimfast, Calvé, Hertog, Becel, Mora, Conimex, BlueBand, Robijn, Unox en Bertolli. Unilever wilde nog geen commentaar geven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid