Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever lanceert zijn eigen sponsored magazine: YataYata

Unilever heeft afgelopen week een nieuw instrument aan zijn marketingmix toegevoegd: een eigen sponsored magazine van 76 pagina’s. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten waarvan het e-mailadres bij de fabrikant bekend is (via acties met onder andere Dove en andere merken) hebben vorige week al een mail ontvangen waarin ze een gratis abonnement wordt aangeboden. Het tijdschrift verschijnt twee tot drie keer per jaar en moet, volgens Unilever; ‘een bijna onuitputtelijke bron van informatie en ideeën’ zijn. Het magazine onderhoudt ook een site, die ook begin juni van start gaat.

related partner content for mobile comes here

In YataYata vindt de consument ‘alles over eten, koken, kinderen, gezond leven, beauty, kleding, huis & thuis’. Unilever positioneert het blad als een hulp in het huishouden: ‘We hopen dat het je een beetje helpt om het allemaal nét wat makkelijker, sneller, lekkerder, leuker of gezonder te maken.’

YataYata is een initiatief van 15 bekende Unilever merken: Slimfast, Calvé, Hertog, Becel, Mora, Conimex, BlueBand, Robijn, Unox en Bertolli. Unilever wilde nog geen commentaar geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in