Overslaan en naar de inhoud gaan

“Kontest” met Daewoo en Sloggi

Autofabrikant Daewoo en ondergoedmerk Sloggi laten vrouwen op Kontest.nl een foto van hun achterwerk plaatsen, die vervolgens door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is ontworpen door LaMarque, dat voor Daewoo werkt. ‘Daewoo merkte dat het zelfstandig moeilijk een jongere doelgroep wist te bereiken. De samenwerking met Sloggi fungeert hierbij nu als breekijzer’, zegt branddirector Jeroen Oosterman van LaMarque tegen Emerce.
Sloggi verkoos de Daewoo Matiz tot auto met ‘het mooiste bodywork’, iets wat op Kontest.nl nog eens wordt geaccentueerd door vrouwenbillen te laten overvloeien in de achterkant van een Daewoo.

related partner content for mobile comes here

Kontest.nl draait om een prijsvraag waarbij vrouwen een foto van hun billen kunnen insturen. Deze worden vervolgens door de bezoekers van de site beoordeeld. De mooiste kont is ‘top of the bill’.

Daewoo verspreidt morgen ook drie miljoen folders waarin aandacht wordt besteed aan de prijsvraag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in