“Kontest” met Daewoo en Sloggi


De campagne is ontworpen door LaMarque, dat voor Daewoo werkt. ‘Daewoo merkte dat het zelfstandig moeilijk een jongere doelgroep wist te bereiken. De samenwerking met Sloggi fungeert hierbij nu als breekijzer’, zegt branddirector Jeroen Oosterman van LaMarque tegen Emerce.
Sloggi verkoos de Daewoo Matiz tot auto met ‘het mooiste bodywork’, iets wat op Kontest.nl nog eens wordt geaccentueerd door vrouwenbillen te laten overvloeien in de achterkant van een Daewoo.
Kontest.nl draait om een prijsvraag waarbij vrouwen een foto van hun billen kunnen insturen. Deze worden vervolgens door de bezoekers van de site beoordeeld. De mooiste kont is ‘top of the bill’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaewoo verspreidt morgen ook drie miljoen folders waarin aandacht wordt besteed aan de prijsvraag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid