‘Positie colamerken minder dominant'
Colamerken domineren wereldwijd niet meer zoals voorheen. Volgens
onderzoeker Datamonitor winnen de frisdranken met supplementen en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Toch lagen de wereldwijde cola-sales in 2002 nog altijd op zo'n 50 miljard
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
euro. Maar volgens Datamonitor zijn (fris)drankbedrijven nadrukkelijk aan
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROShet kijken naar producten die cola vervangen. Daarbij gaat het met name om frisdranken met toevoegingen en 'ready to drink' ice tea en koffie. In met name Japan winnen dit soort dranken marktaandeel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid