
Winnaar van de Top of Flop 2007 is Philips Living Colors. De led-lamp kreeg op Marketingonline.nl in totaal 26 procent van de stemmen.
Gillette Fusion eindigde op een tweede plek met 14 procent, gevolgd door Chocomel Hot van Friesland Foods en Rabo Mobiel, beide met 10 procent. In totaal gaven 635 websitebezoekers hun stem.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe uiteindelijke stand:
Dr. Oetker' One-to-Bake 7%
Optimel Control 8%
Gillette Fusion 14%
Blue Band Idee! 5%
Rabo Mobiel 10%
Philips LivingColors 26%
Dreft Ultra Caps 9%
Chocomel Hot 10%
PuC 7%
In 2006 won Läkerol (Leaf), in 2005 werd het iDeal. Het jaar daarvoor gingen de meeste stemmen naar de Beertender.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee