Philips Living Colors wint Top of Flop 2007
Winnaar van de Top of Flop 2007 is Philips Living Colors. De led-lamp kreeg op Marketingonline.nl in totaal 26 procent van de stemmen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Winnaar van de Top of Flop 2007 is Philips Living Colors. De led-lamp kreeg op Marketingonline.nl in totaal 26 procent van de stemmen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gillette Fusion eindigde op een tweede plek met 14 procent, gevolgd door Chocomel Hot van Friesland Foods en Rabo Mobiel, beide met 10 procent. In totaal gaven 635 websitebezoekers hun stem.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uiteindelijke stand:
Dr. Oetker' One-to-Bake 7%
Optimel Control 8%
Gillette Fusion 14%
Blue Band Idee! 5%
Rabo Mobiel 10%
Philips LivingColors 26%
Dreft Ultra Caps 9%
Chocomel Hot 10%
PuC 7%
In 2006 won Läkerol (Leaf), in 2005 werd het iDeal. Het jaar daarvoor gingen de meeste stemmen naar de Beertender.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid