Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede generatie iPhone gelanceerd in China

Net terug uit Shanghai, waar de lang verbeide introductie van de iPhone in volle gang is. Het gaat om een verbeterde versie van het eerder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

China krijgt de eer van de eerste versie met 'trilbediening': als hij overgaat, hoef je alleen even te schudden en je neemt automatisch op. Ook is-ie, zoals velen al hoopten en verwachtten, 3G, wat een aanzienlijke snelheidsverbetering bij het surfen belooft. Een derde in het oog springende verbetering is de prijs: net iets onder de 200 Euro, ongelockt.

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt ondersteund via pers en , en Apples bekende slogan 'Think Different' is alomtegenwoordig.

Oh ja, nog twee laatste verschilletjes met de eerste generatie iPhone: niet alleen de meeste onderdelen, maar de hele telefoon wordt in China geproduceerd. En niet door Apple.

Na het aanschouwen van dit voorbeeld van aperte merken- en modellenroof, op klaarlichte dag en ondersteund door een heuse massamedia-campagne, vraagt men zich in gemoede af hoe serieus moeten worden genomen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in