
China krijgt de eer van de eerste versie met 'trilbediening': als hij overgaat, hoef je alleen even te schudden en je neemt automatisch op. Ook is-ie, zoals velen al hoopten en verwachtten, 3G, wat een aanzienlijke snelheidsverbetering bij het surfen belooft. Een derde in het oog springende verbetering is de prijs: net iets onder de 200 Euro, ongelockt.
De campagne wordt ondersteund via pers en TV-commercials, en Apples bekende slogan 'Think Different' is alomtegenwoordig.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeOh ja, nog twee laatste verschilletjes met de eerste generatie iPhone: niet alleen de meeste onderdelen, maar de hele telefoon wordt in China geproduceerd. En niet door Apple.
Na het aanschouwen van dit voorbeeld van aperte merken- en modellenroof, op klaarlichte dag en ondersteund door een heuse massamedia-campagne, vraagt men zich in gemoede af hoe serieus China's herhaalde beloftes om piraterij en merkvervalsing nu eens goed aan te pakken moeten worden genomen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee