Overslaan en naar de inhoud gaan

Oproep van Asics om meer wandelpauzes te nemen is sympathiek én effectief, vinden Nederlanders

Veel werkende respondenten bestempelen de boodschap van Asics, waarin acteur Brian Cox de hoofdrol speelt, als geloofwaardig.
Asics campagne weg van je bureau
© Afbeelding: Asics
Asics campagne weg van je bureau
© Afbeelding: Asics

De campagneboodschap van sportkledingmerk Asics om vaker korte wandelpauzes te nemen op een werkdag, slaat aan bij het Nederlandse publiek. Liefst 75 procent van de werkende mensen vindt het sympathiek dat Asics wijst op de gezondheidsrisico’s van langdurig zitten. 60 Procent van deze mensen is ervan overtuigd dat deze campagne ook effect gaat hebben. Dat blijkt uit representatief panelonderzoek (n=500) dat MSI-ACI heeft uitgevoerd in opdracht van Adformatie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in