
Relatiemagazines zijn hot.
Na Lamborghini komt nu ook Ferrari met een eigen klantenmagazine. 30.000 exemplaren, 200 pagina's dik. In het Engels. Bedoeld voor alle Ferrari-rijders wereldwijd.
De grote merken willen niet voor elkaar onder doen. Het magazine is in Zwitserland ontwikkeld bij Christian Kammerling, blijkbaar gespecialiseerd in Ferrari.
Het magazine zal uiteindelijk worden geproduceerd bij Conde Nast in London. De verschijning van nummer 1 is gepland in juni.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeNummer 2 wordt verspreid tijdens de Parijze auto show in september. Over de titel wordt nog geheimzinnig gedaan. Ferrari's communicatiedirecteur Antonio Ghini, gaat de skepter zwaaien over de redactie.
Mocht ik erin slagen een uitgave te pakken te krijgen dan zal ik niet nalaten mijn mening erover te geven.
Bron: CPwssen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee