OnlineMerk
Is ontsnappen mogelijk? Consumens en Merk zullen gezamenlijk moeten optrekken. Ze zullen allebei de waarheid als USP moeten omarmen. Geen trucjes en slimme bewegingen meer maar rechtstreeks met elkaar communiceren en werken.
Waar kan je dat beter, grondiger en sneller doen dan op het internet.Het internet zal als tool één van de belangrijkste oplossers van deze crisis worden. Merken zullen zich in versneld tempo moeten aanpassen aan de wetten van het online medium. Geen onbereikbare callcenters meer maar echte vraagbaken die voor oplossingen zorgen. Geen FAQ tools meer maar een levensgroot telefoonnummer in beeld of nog beter een Skype-connection waarbij je kan zien met wie je spreekt i.p.v. met een mysterie lady of men.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet Merk moet zich helder en transparant tonen. Consumensen eisten dat al langer maar veel Merken lapten het aan hun laars. Die tijd is voorbij. Merken zullen zich definitief anders moeten opstellen zoals het ooit bedoeld was en zoals Consumensen het willen. Alleen dan heeft het Merk toekomst. Online. Ook al denken nog steeds veel marketing en Merkenprofs dat online onpersoonlijk is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid