Overslaan en naar de inhoud gaan

OnlineMerk

Niemand komt er meer omheen, er is een crisis en geen kleintje ook. Er was al een MerkCrisis ook al keken veel marketeers net even de …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is ontsnappen mogelijk? Consumens en Merk zullen gezamenlijk moeten optrekken. Ze zullen allebei de waarheid als USP moeten omarmen. Geen trucjes en slimme bewegingen meer maar rechtstreeks met elkaar communiceren en werken.

related partner content for mobile comes here

Waar kan je dat beter, grondiger en sneller doen dan op het internet.Het internet zal als tool één van de belangrijkste oplossers van deze crisis worden. Merken zullen zich in versneld tempo moeten aanpassen aan de wetten van het online medium. Geen onbereikbare callcenters meer maar echte vraagbaken die voor oplossingen zorgen. Geen FAQ tools meer maar een levensgroot telefoonnummer in beeld of nog beter een Skype-connection waarbij je kan zien met wie je spreekt i.p.v. met een mysterie lady of men.

Het Merk moet zich helder en transparant tonen. Consumensen eisten dat al langer maar veel Merken lapten het aan hun laars. Die tijd is voorbij. Merken zullen zich definitief anders moeten opstellen zoals het ooit bedoeld was en zoals Consumensen het willen. Alleen dan heeft het Merk toekomst. Online. Ook al denken nog steeds veel marketing en Merkenprofs dat online onpersoonlijk is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in