Online advertising op min 12 procent in 2001
De online advertentiemarkt is in het vierde kwartaal van vorig jaar met 7,5 procent gedaald naar 1,7 miljard dollar. In totaal was de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit het Internet Revenue Report van de New Media Group van PriceWaterhouseCoopers. De grootste categorie in online advertising blijft de consumentenmarkt met 30 procent, gevolgd door computers 18 procent en financiële diensten met 14 procent. Banners vertegenwoordigen 36 procent van de reclamevormen (dat was 48 procent in 2000), gevolgd door sponsorschap met 26 procent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid