Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: Wie wordt Marketeer of the Year 2008?

De Marketeer of the Year-prijs is de belangrijkste onderscheiding voor de marketingtop in Nederland. Jaarlijks wordt hij uitgereikt door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op die dag kun je, naast een aantal andere inspirerende sprekers, de drie beste marketeers van dit moment ook zelf in actie zien op .

related partner content for mobile comes here

Maar wie heeft jullie voorkeur?

Colette Cloosterman, commercieel directeur van Jumbo. Een tijdje terug hadden we een mystery-shopper onderzoek, waarbij klanten winkels van verschillende formules bezochten en beoordeelden. Jumbo scoorde beter dan Albert Heijn en Super de Boer.

Maar de retailer wint de laatste jaren tal van .

René Repko, marketing directeur van Hema. Altijd bereid om te experimenteren, zonder de basis uit het oog te verliezen. Opvallend waren o.a. een speciale Hema-winkel bij grote muziekevenementen en een op internet.

Jacques Kuyf, directeur van FD Media. Crossmediaal is lastig in de praktijk. Kuyf heeft met het FD wel een paar aardige stappen gezet.
De restyling van het FD vroeg veel tijd, maar pakte goed uit. Op probeert hij het een en ander. De uitdaging ligt nu in het slechten van de zuilen en de redacties voor verschillende podia te laten werken.

De jury van de Marketeer of the Year 2008 prijs trekt zijn eigen plan, maar we zijn wel benieuwd aan wie jullie de voorkeur geven.

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in