Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw gezicht voor Kips

Vleeswarenmerk Kips komt met een herpositionering, een nieuw gezicht, nieuwe producten, nieuwe distributiekanalen en een merkcampagne,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar vierde Kips het 100-jarige jubileum en heeft dit aangegrepen om 'met een frisse blik de toekomst tegemoet te treden, zonder het verleden uit het oog te verliezen'.

related partner content for mobile comes here

Kips staat vooral bekend om de leverworst. Maar het merk van Zwanenberg Food Group gaat het productportfolio aanzienlijk verbreden. Nieuwe producten worden in de etalage gezet, waaronder verschillende soorten paté’s, theeworst en filet américain. Maar ook worden nieuwe kanalen aangeboord om het merk breder neer te zetten als sfeermaker voor ieder moment. Zo is Kips vanaf nu ook verkrijgbaar in het foodservicekanaal bij bedrijfsrestaurants, zorginstellingen en horecagelegenheden.

Germa Olthof, brand manager Kips van Zwanenberg Food Group: 'Vanuit de bestaande positie van Kips - waarin vertrouwde kwaliteit en gezelligheid sleutelwoorden zijn - zal Kips zij positie verder gaan uitbouwen tot sfeermaker voor ieder moment. Met Kips voel je je thuis; binnenshuis en buitenshuis.'

De bekende tune 'Liever Kips ...' blijft en zal 'op originele wijze' een rol gaan spelen in de nieuwe campagne. Deze maand begint de tv-campagne waarin de metamorfose van Kips tot uiting komt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in