Overslaan en naar de inhoud gaan

Nienhuis en Verhagen beginnen RealCampaign

Kees Zegers en Wilco Rietberg treden op als investeerders in het nieuwe campagneplatform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform wordt deze dagen gepresenteerd op Dmexco in Keulen.

related partner content for mobile comes here

Joost Nienhuis (foto, ex-Tripolis Solutions) en Annemiek Verhagen (voorheen ceo TAPPS) zeggen met ‘een geheel nieuwe beleving in campaign management software’ te presenteren. Ze worden hierbij gesteund door investeerders Kees Zegers (ex-NU.nl) en Wilco Rietberg (ex-Trinicom).

RealCampaign zou zich onderscheiden van bestaande oplossingen door eenvoud in gebruik. Het platform werkt met een drag and drop systeem waarmee binnen enkele minuten complexe en gepersonaliseerde omnichannel campagnes worden gebouwd, waar dit voorheen dagen of zelfs weken duurde.

Nienhuis: ‘De nieuwe software is ook echt plezierig om mee te werken. Door de prettige user-experience proberen gebruikers direct nieuwe en andere dingen uit, waardoor ze binnen no time verbluffende resultaten bereiken.’

Mede-oprichter Annemiek Verhagen (cco): ‘Met dit platform kun je eindelijk vanuit één dashboard je sociale media, e-mail marketing, mobiele marketing en big data beheren. De visuele campaign manager stelt gebruikers in staat om zelfs de meest complexe campagne om te zetten naar een simpele flowchart.’

Tijdens Dmexco worden live demo’s gegeven. RealCampaign was ook aanwezig op Adfo Live.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in