Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemon Scented Tea bouwt sales-kit voor Heineken

Voor de verpakking en de bijgesloten brochure is gebruik gemaakt van een animated optical illustion.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om zowel de eigen keten als die van haar verkooppunten duurzamer te maken, heeft Heineken het sales-programma ‘Duurzame Partners in Business’ opgezet. Ter ondersteuning van dit programma heeft Lemon Scented Tea eeen duurzaamheidskit gemaakt &;Slide to the future,&; die wordt aangeboden bij de salesbezoeken aan horecagelegenheden.

related partner content for mobile comes here

In de kit zit een met het duurzaamheidsverhaal van Heineken tips & deals. Heineken biedt horeca-ondernemers onder meer de mogelijkheid om goedkoper duurzame abonnementen af te sluiten. De tips in het boekje gaan over energie besparen, zoals het ijsvrij houden van de koelingen. De lamellenkam die hiervoor nodig is, is te vinden in de kit.

Besloten is om de verpakking al een deel van het verhaal te laten vertellen. Per onderwerp is een visual ontworpen, passend bij het concept. Door het bijgevoegde raster over de visual te sliden ontstaat een optische illusie in de vorm van een draaiend beeld.Dezelfde techniek komt terug in de brochure. 

Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Heineken: Bas Stok
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge, Yasmin Visser en Hugo Jansen
Strategie: Myriam van Engelen
Account: Orfee Goedkoop
Productie: Erwin van Rheenen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in