
De FWA is de meest bezochte online awardshow in de wereld en de Hall of Fame wijdt zich aan het eren van bureaus die zich hebben bewezen op gebied van digitale innovatie, interactief ontwerp, creativiteit en vooruitstrevend denken.
“Erkend worden in de FWA Hall of Fame is oprecht de grootste eer de je toebedeeld kan worden als je al dertien jaar niets anders doet dan digitale productie – het is een droom die werkelijkheid wordt,” zei Wesley ter Haar, COO en medeoprichter van MediaMonks. “Dit is geen individuele prijs maar een erkenning van vele gezamenlijke prestaties. We zijn de reclamebureaus waarmee we werken enorm dankbaar voor het vertrouwen om hun beste ideeën door ons te laten produceren.”
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQFWA-oprichter Rob Ford: “MediaMonks behoort al sinds hun eerste FWA in november 2001 tot de meest consistente winnaars. Consistent presenteren in deze industrie is iets wat maar weinig bureaus is gelukt. Dit getuigt van een vaardigheid om zowel te evolueren als te innoveren. Ik heb altijd met grote bewondering naar MediaMonks gekeken en beschouw ze als een interessante en vooruitstrevende groep, nu met bureaus over de hele wereld.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee