Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks als eerste Nederlands bureau in de FWA Hall of Fame

MediaMonks is het eerste Nederlandse bureau dat wordt toegelaten tot de FWA Hall of Fame. MediaMonks won dit jaar 18 Favourite Website…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De FWA is de meest bezochte online awardshow in de wereld en de Hall of Fame wijdt zich aan het eren van bureaus die zich hebben bewezen op gebied van digitale innovatie, interactief ontwerp, creativiteit en vooruitstrevend denken.

related partner content for mobile comes here

“Erkend worden in de FWA Hall of Fame is oprecht de grootste eer de je toebedeeld kan worden als je al dertien jaar niets anders doet dan digitale productie – het is een droom die werkelijkheid wordt,” zei Wesley ter Haar, COO en medeoprichter van MediaMonks. “Dit is geen individuele prijs maar een erkenning van vele gezamenlijke prestaties. We zijn de reclamebureaus waarmee we werken enorm dankbaar voor het vertrouwen om hun beste ideeën door ons te laten produceren.”

FWA-oprichter Rob Ford: “MediaMonks behoort al sinds hun eerste FWA in november 2001 tot de meest consistente winnaars. Consistent presenteren in deze industrie is iets wat maar weinig bureaus is gelukt. Dit getuigt van een vaardigheid om zowel te evolueren als te innoveren. Ik heb altijd met grote bewondering naar MediaMonks gekeken en beschouw ze als een interessante en vooruitstrevende groep, nu met bureaus over de hele wereld.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in