Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat verkoopt ook verzekeringen

Drogisterijketen Kruidvat gaat samen met verzekeraar Proteq verzekeringen aanbieden aan zijn klanten. Daarnaast breidt de drogisterij zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de zevenhonderd drogisterijen zijn vanaf morgen reis-, auto-, dieren- en inboedelverzekeringen te verkrijgen, aldus woordvoerder Douwe Wielingra. (onderdeel van AS Watson, dat ook eigenaar van drogisterijketen Trekpleister is) biedt de polissen aan samen met , een dochter van SNS Reaal. ‘Er liggen brochures in de winkels waarin we verwijzen naar onze website. Een deel van de overeenkomst is dat consumenten geen poliskosten hoven te betalen als de verzekering via Kruidvat wordt afgesloten.’

related partner content for mobile comes here

Kruidvat mikt met de verzekeringen op eeen marktaandeel van 2 procent. Jim Noteboom, onder meer directeur overnames van AS Watson Groep, denkt een 'volwaardig mandje van financiële producten' in de schappen van de Kruidvatwinkels te kunnen zetten, zo zegt hij tegen het Financieele Dagblad: ‘'Mensen staan er nu voor open om producten te kopen via andere kanalen dan de traditionele.'

Kruidvat biedt sinds vandaag ook doorlopend kredietleningen, naast de bestaande persoonlijke leningen die sinds een half jaar worden aangeboden. Beide vormen worden in samenwerking met Royal Bank of Scotland aangeboden. De drogisterij heeft met de verkoop van persoonlijke leningen inmiddels een marktaandeel van twee procent.

In december konden consumenten ook twee weken lang bij de drogisterij APK-waardebonnen kopen, ter waarde van 9,95 euro, te besteden bij Kwik-Fit. Wielingra kon geen verkoopcijfers geven, maar de actie is volgens hem heel goed verlopen.

De komende tijd komt Kruidvatzeker met nieuwe acties, maar Wielingra mag hierover nog niets concreets melden: ‘Wellicht dat we iets met de NS gaan doen, maar dat staat nog niet helemaal vast. Het worden in ieder geval acties waar de consument echt iets aan heeft. ’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in