Overslaan en naar de inhoud gaan

Kolner commercieel directeur NRC Media

Robin Kolner (41) gaat per direct aan de slag als commercieel directeur bij NRC Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat de nieuwe verkooporganisatie voor de advertentiemarkt leiden na de verzelfstandiging van NRC Media uit De Persgroep. Robin Kolner was eerder commercieel directeur bij dagblad De Pers (2008-2009) en salesmanager bij Het Financieele Dagblad (2005-2008).

related partner content for mobile comes here

Kolner: 'Nadat de koerswijziging van NRC Media was gerealiseerd, heb ik meteen gebeld. De NRC-merken zijn prachtige titels om voor te kunnen werken, met geweldige doelgroepen. Hier kan ik mijn ervaring bij het Financieele Dagblad en De Pers heel goed gebruiken.'

De komst van Kolner is een eerste stap op weg naar versterking van de positie van NRC Media op de advertentiemarkt. NRC Media blijft voor de advertentieverkoop samenwerken met het voormalige moederconcern De Persgroep, maar heeft daarnaast een eigen verkooporganisatie. 'NRC Media heeft stevige ambities voor groei in de komende jaren', zegt directeur-uitgever Gert Jan Oelderik van NRC Media. 'Met Robin halen we al heel veel ervaring in huis - en er is ruimte voor nog meer goede mensen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in