Kolner commercieel directeur NRC Media
Hij gaat de nieuwe verkooporganisatie voor de advertentiemarkt leiden na de verzelfstandiging van NRC Media uit De Persgroep. Robin Kolner was eerder commercieel directeur bij dagblad De Pers (2008-2009) en salesmanager bij Het Financieele Dagblad (2005-2008).
Kolner: 'Nadat de koerswijziging van NRC Media was gerealiseerd, heb ik meteen gebeld. De NRC-merken zijn prachtige titels om voor te kunnen werken, met geweldige doelgroepen. Hier kan ik mijn ervaring bij het Financieele Dagblad en De Pers heel goed gebruiken.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe komst van Kolner is een eerste stap op weg naar versterking van de positie van NRC Media op de advertentiemarkt. NRC Media blijft voor de advertentieverkoop samenwerken met het voormalige moederconcern De Persgroep, maar heeft daarnaast een eigen verkooporganisatie. 'NRC Media heeft stevige ambities voor groei in de komende jaren', zegt directeur-uitgever Gert Jan Oelderik van NRC Media. 'Met Robin halen we al heel veel ervaring in huis - en er is ruimte voor nog meer goede mensen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid