Overslaan en naar de inhoud gaan

Kids-at-home panel

ISEO Marketing Research in Leiden heeft sinds 6 maanden een online kidspanel met kinderen van 8 - 14 jaar. De non-respons via de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu steeds meer kinderen toegang tot een pc hebben lijkt de tijd rijp voor online onderzoek. Het werkt simpel: één keer in de maand krijgen de kids een mailtje dat ze vraagt naar de site te komen voor een onderzoekje van 10 minuten. Opdrachtgevers kunnen die vraagtijd inkopen. Deelnemers worden geworven via advertenties in computerbladen voor kids. De site is aantrekkelijk gemaakt communiceert met, niet over de kinderen. Zodra een kind zich heeft ingeschreven worden de ouders op de hoogte gebracht en om toestemming gevraagd.

related partner content for mobile comes here

Zie ook voor verslagen van het IIR-congres Kids- en jongerenmarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in