Kids-at-home panel
ISEO Marketing Research in Leiden heeft sinds 6 maanden een online kidspanel met kinderen van 8 - 14 jaar. De non-respons via de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nu steeds meer kinderen toegang tot een pc hebben lijkt de tijd rijp voor online onderzoek. Het werkt simpel: één keer in de maand krijgen de kids een mailtje dat ze vraagt naar de site te komen voor een onderzoekje van 10 minuten. Opdrachtgevers kunnen die vraagtijd inkopen. Deelnemers worden geworven via advertenties in computerbladen voor kids. De site is aantrekkelijk gemaakt communiceert met, niet over de kinderen. Zodra een kind zich heeft ingeschreven worden de ouders op de hoogte gebracht en om toestemming gevraagd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie ook TvM Report voor verslagen van het IIR-congres Kids- en jongerenmarketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid