P&G en Ben: gezamenlijke campagne
‘Bellen met een boodschap’, noemt Procter & Gamble het concept in zeven
nieuwe commercials, die vanaf maandag op de buis te zien…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de filmpjes praten mensen in P&G-producten alsofhet mobiele telefoons zijn. De uitingen komen uit de koker van Nieuwe Oogst,dat afgelopen juli bekendmaakte activiteiten te gaan ontwikkelen voormeerdere P&G-merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het gaat om een simpele salespromotie: klanten krijgen bij de aankoop vanP&G-artikelen ter waarde van 25 gulden een gratis mobieltje of eenbeltegoed. Niet alleen vindt de promotie plaats in samenwerking metserviceprovider Ben, ook bestrijkt de actie álle P&G-merken, hoewel in decommercials alleen de merken Ariel, Pampers, Swiffer en Head & Shoulders tezien zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid