Overslaan en naar de inhoud gaan

BBH doekt dochter Unlimited op

Het wil maar niet vlotten met de gespecialiseerde dochters van het fameuze Britse reclamebureau Bartle Bogle Hegarty (BBH). Deze week werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BBH Unlimited is, zo meldt Campaign, twee jaar geleden opgericht nadat was besloten om de direct marketing-dochter Limbo op te heffen. BBH Unlimited had 50 medewerkers, die allemaal in het hoofdbureau worden ingepast. BBH zegt dat Unlimitedklanten als Audi, Swinton Insurance, Bank of Scotland en Early Learning Centre wat betreft hun online-zaken binnen het bureau zullen worden behandeld. BBH heeft internationaal vooral naam gemaakt als themabureau, maar streefde er al jaren naar om ook specialismen als online, direct marketing en sales promotion onder een dak aan te kunnen bieden. Een probleem was dat de markt BBH wil blijven zien als sterk themabureau, aldus waarnemers in Londen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in