BBH doekt dochter Unlimited op
Het wil maar niet vlotten met de gespecialiseerde dochters van het fameuze Britse reclamebureau Bartle Bogle Hegarty (BBH). Deze week werd…
BBH Unlimited is, zo meldt Campaign, twee jaar geleden opgericht nadat was besloten om de direct marketing-dochter Limbo op te heffen. BBH Unlimited had 50 medewerkers, die allemaal in het hoofdbureau worden ingepast. BBH zegt dat Unlimitedklanten als Audi, Swinton Insurance, Bank of Scotland en Early Learning Centre wat betreft hun online-zaken binnen het bureau zullen worden behandeld. BBH heeft internationaal vooral naam gemaakt als themabureau, maar streefde er al jaren naar om ook specialismen als online, direct marketing en sales promotion onder een dak aan te kunnen bieden. Een probleem was dat de markt BBH wil blijven zien als sterk themabureau, aldus waarnemers in Londen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
related partner content comes here
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid