Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Eijken nieuwe voorzitter Spot

Het Spot-bestuur heeft Frank Eijken (SBS Broadcasting) gekozen als nieuwe voorzitter van de Stichting ter Promotie en Optimalisatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze positie kwam vacant na het aangekondigde vertrek van Cees Vis als directeur van de Ster naar PCMDagbladen. Julius Minnaar, Vis’ opvolger bij de Ster, komt in het bestuur van Spot. Spot vertegenwoordigt nu alle zenders van Nederland, met uitzondering van Fox. De taken werden onlangs verbreed. TIP, het intranet-systeem tussen demediabureaus en de exploitanten, is onder SPOT-beheer gebracht. Daarnaast is Spot de officiële vertegenwoordiger van de televisie-exploitanten in het pas opgerichte 'JIC' voor het televisie-bereiksonderzoek (SKO/StichtingKijkonderzoek), waar momenteel de besluitvorming plaatsvindt over het nieuwe contract voor de kijkdichtheidsmetingen 2002-2007.‘

related partner content for mobile comes here

Met het voorzitterschap van Frank Eijken van SBS wordt uiting gegeven aan de omzetting van Spot tot een marktbrede organisatie, welke van origine bestond uit alleen Ster en IP’, meldt Spot-directeur Paul van Niekerk. Het bestuurwordt nu gevormd door Dick van der Graaf (IP), Julius Minnaar (Ster), Frank Eijken (SBS), Sandra Tielenburg (Ad Valorem/Discovery) en Jos van Mieghem (TMF).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in