Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister hipt merk verder op met special 'BERLIN-editie'

Berlijn is supercool, dus maakte de Nederlandse graficus Zender een limited edition fles voor Jägermeister.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jägermeister lanceert in samenwerking met de Nederlandse graficus Zender een limited edition fles, die exclusief verkrijgbaar is in Nederland. Het merk heeft zich de afgelopen jaren geprofileerd als een superhip merk, onder meer door initiatieven als , en partnerships met diverse (muziek)evenementen. Het merkkarakter wordt door het kruidenlikeurmerk omschreven als &;rauw, mysterieus, creatief en energiek&;. De speciale BERLIN-editie zou een bijdrage moeten leveren aan het versterken van dit imago. Want Berlijn refereert niet alleen aan de Duitse roots van het drankje, de stad wordt ook als supercool gezien.

related partner content for mobile comes here

(Tekst gaat verder onder afbeelding)

IJskoude verrassing
Als variant op het &;golden ticket&; van Willy Wonka heeft Jägermeister 56 flessen verstopt in de gelimiteerde oplage, waarvan het etiket na koeling in de vriezer veranderd. Verandert het woord ‘BERLIN’ op de fles duidelijk van kleur in de vriezer, dan wint de aankoper een reis voor twee naar de Duitse hoofdstad. De actie grijpt dus ook terug naar de aloude - en een beetje oubollige - positionering van &;Alleen als ie ijs- en ijskoud is&;. (Het aantal flessen en dito winstkansen is een verwijzing naar de 56 verschillende ingrediënten waaruit het Jägermeisterrecept bestaat.)

Speciaal voor de win-actie richtte Jägermeister de website &;&; in.

Quote
De brandmanager van Jägermeister, Mirte Litjens, zegt in een toelichting: &;Jägermeister is een uniek Duits merk. De inspiratie die wij vinden in Berlijn heeft Zender direct vertaald in een geweldig ontwerp voor deze limited edition. Door het aanbieden van 56 exclusieve trips naar Berlijn willen we de Jäger-liefhebbers even onderdompelen in de unieke Berlijnse scene.&;

;Jägermeister is een uniek Duits merk. De inspiratie die wij vinden in Berlijn heeft Zender direct vertaald in een geweldig ontwerp voor deze limited edition. Door het aanbieden van 56 exclusieve trips naar Berlijn willen we de Jäger-liefhebbers even onderdompelen in de unieke Berlijnse scene.&

;

;

 

Het is niet de eerste keer dat Jägermeister komt met een special edition. Vorig jaar bracht het merk in Nederland een speciale fles uit in samenwerking met dj-duo Yellow Claw (zie afbeelding links). Ook werden eerder speciale edities uitgebracht die refereren aan steden, zoals London, New York, Hong Kong en ja, ook Berlin (zie afbeelding rechts).

 

 

Op het etiket van de te verschijnen fles komen kenmerkende Berlijnse landmarks naar voren, zoals de Brandenburger Tor en de Fernsehturm op Alexanderplatz. De limited edition Jägermeister fles is vanaf 26 september 2016 exclusief verkrijgbaar bij Gall & Gall.

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in