Hoe V.I. is de V.I.P.?
Er is niets nieuws aan events met V.I.P.-arrangementen. Het is pure win-win. Je klanten voelen zich gewaardeerd voor hun bijdrage aan jou…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo zag ik onlangs een advertentie voor een modezaak, waarin ze lezers uitnodigden op hun 'V.I.P.'-event. Je kon gratis binnen bij vertoon van de advertentie. Mij lijkt dit eerder een platte verkoopactie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Besef dat niemand zich speciaal voelt als jij het begrip 'V.I.P.' interpreteert als 'iedereen die over de vloer komt'. Je goede en trouwe klanten zullen je volgende event wellicht aan zich laten voorbijgaan, aangezien ze hetzelfde krijgen als elke andere.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid