Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch haalt Veeper weer van stal

Op 3 juni heeft Grolsch een nieuwe pilssmaak geïntroduceerd: Grolsch Premium Blond. Voor de introductie van de tweede pilssmaak van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu is ook de online campagne van start gegaan, gemaakt door .

related partner content for mobile comes here

Het bestaat uit een online advertising campagne (met uiteraard een hoofdrol voor Marilyn Monroe) en een .

Op deze actiesite kunnen consumenten onder andere meedoen aan de 'MarilynQuiz', waarbij men kans maakt op een van de drie 'legendarische' Hollywood reizen.

Hiervoor moet men wel Grolsch Premium Blond hebben gekocht of een code hebben ontvangen van een Premium Blond promoteam op verschillende muziekevenementen of in de horeca.

Daarnaast kan men gepersonaliseerde Marilyn e-cards versturen, bewijzen dat men oog heeft voor mooi blond en de Abri-posters van Marilyn Monroe bestellen.

Meest opvallende feature op de website is, volgens Bookmark, de herintroductie van de zogenaamde Veeper.
Hiermee kan de consument een persoonlijke en ludieke boodschap creëren: een eigen foto kan tot leven worden gebracht door animatie van het gezicht en het toevoegen van een zelf ingesproken of standaard boodschap.

Bookmark heeft de Veeper al eerder zeer succesvol ingezet voor een campagne van Grolsch Herfstbok. In deze campagne werd de enorme virale kracht van het concept bewezen (ruim 80 procent van alle bezoeken kwam toen voort uit het doorsturen van de Veeper).

Nieuw in de Premium Blond campagne is de mogelijkheid om je eigen (pratende) foto naast Marilyn Monroe te plaatsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in