Google komt met nieuw advertentieformaat Lightbox
Google presenteert Lightbox, een nieuw advertentieformaat waarmee je een reclame kan uitvergroten als je er met je muis overheen gaat.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Emerce. Volgens Google is uit tests gebleken dat het de interactie met gebruikers bevordert, wel zes tot acht keer zoveel als bij standaard click-to-expand advertenties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op de Lightbox-advertentie wordt minder vaak per ongeluk geklikt, aldus Google. Het nieuwe formaat is verder te gebruiken met rich media als YouTube-video’s, games en foto’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLightbox is voorlopig alleen voor pc’s bedoeld en niet voor mobiele telefoons.
Bron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid