Gijpvogel piept geluksvogeltjes het nest uit


Zo blijkt uit een analyse, uitgevoerd door Spijkstra’s reclameblog Verse Reclame en PR-Bureau Coopr.
Kruidvat is met de Gijpvogel momenteel het meest besproken merk als het gaat om het EK. Wellicht komt het door het feit dat de vogel zelf ook ontzettend actief is op social media. Gonnie Spijkstra: ‘De contentstrategie van de drogisterijketen is meer dan een leuke premium of een mooie commercial. Op Gijpvogel.nl wordt het voetbalwereldje kritisch gevolgd en op de hak genomen. Op deze manier heeft Kruidvat niet slechts één commercial, maar elke dag iets nieuws te vertellen. De Gijpvogel geeft mensen dus ook reden om over "hem" te praten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok wordt de consument actief betrokken bij de rubriek ‘Niet lullen maar vullen’. Er worden striptekeningen van Toon van Driel gedeeld, waarbij bezoekers suggesties kunnen doen voor een bijbehorende, grappige tekst. De winnende teksten worden gepubliceerd in Metro.
Albert Heijn en Grolsch sterk in middenmoot
Albert Heijn is op de derde plaats blijven staan. De consument is afgelopen week positiever geworden over de campagne. Over Grolsch is de consument nog steeds veruit het meest positief, en het minst negatief.
Oehhh! Tuc
Nieuw in de top 5 is Tuc. Niet zo verrassend, aangezien TUC al twee weken achtereen het meest verkochte EK-actieproduct is in de supermarkten. Bij drie pakken Tuc ontvangt de consument een Oehhh!-kussen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid