Overslaan en naar de inhoud gaan

GfK vormt alliantie met het Duitse Trax om retailers beter te bedienen

De samenwerkende partijen beloven retailers verbetering van hun instore prestaties.
Miniatuurvoorbeeld
GfK werkt samen met Trax
© GfK
Miniatuurvoorbeeld
GfK werkt samen met Trax
© GfK

Marktonderzoeker GfK bundelt zijn krachten met het Duitse Trax, naar eigen zeggen marktleider in computergestuurde informatievoorziening voor de retail. De service die uit deze samenwerking ontstaat, heeft de naam ‘In-store Intelligence’ gekregen. De belofte is verbetering van in-store prestaties.

related partner content for mobile comes here

GfK: ‘Voor de technologie- en duurzame goederenbranche betekent dit voor het eerst dat ze de mogelijkheid hebben om de in-store situatie werkelijk te begrijpen. De oplossing die voortvloeit uit de GfK-Trax samenwerking omvat GfK's eigen point-of-sales en catalogusdata en ook de beeldherkenningstechnologie, het business intelligence platform en het computer vision platform van Trax.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in