GfK vormt alliantie met het Duitse Trax om retailers beter te bedienen
De samenwerkende partijen beloven retailers verbetering van hun instore prestaties.

GfK werkt samen met Trax
© GfK

GfK werkt samen met Trax
© GfK
Marktonderzoeker GfK bundelt zijn krachten met het Duitse Trax, naar eigen zeggen marktleider in computergestuurde informatievoorziening voor de retail. De service die uit deze samenwerking ontstaat, heeft de naam ‘In-store Intelligence’ gekregen. De belofte is verbetering van in-store prestaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
GfK: ‘Voor de technologie- en duurzame goederenbranche betekent dit voor het eerst dat ze de mogelijkheid hebben om de in-store situatie werkelijk te begrijpen. De oplossing die voortvloeit uit de GfK-Trax samenwerking omvat GfK's eigen point-of-sales en catalogusdata en ook de beeldherkenningstechnologie, het business intelligence platform en het computer vision platform van Trax.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid