GfK vormt alliantie met het Duitse Trax om retailers beter te bedienen
De samenwerkende partijen beloven retailers verbetering van hun instore prestaties.
Marktonderzoeker GfK bundelt zijn krachten met het Duitse Trax, naar eigen zeggen marktleider in computergestuurde informatievoorziening voor de retail. De service die uit deze samenwerking ontstaat, heeft de naam ‘In-store Intelligence’ gekregen. De belofte is verbetering van in-store prestaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
GfK: ‘Voor de technologie- en duurzame goederenbranche betekent dit voor het eerst dat ze de mogelijkheid hebben om de in-store situatie werkelijk te begrijpen. De oplossing die voortvloeit uit de GfK-Trax samenwerking omvat GfK's eigen point-of-sales en catalogusdata en ook de beeldherkenningstechnologie, het business intelligence platform en het computer vision platform van Trax.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid