Overslaan en naar de inhoud gaan

Ex-PepsiCo-man benoemd als sales directeur Grolsch

Met ingang van 1 november 2015 wordt Jacco Potkamp de nieuwe sales directeur van Koninklijke Grolsch.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Potkamp (48) wordt verantwoordelijk voor alle verkoopactiviteiten van Grolsch in zowel het horeca- als retailkanaal en treedt tevens toe tot het directieteam van Grolsch. Hij volgt daarmee Edwin Blom op die eerder dit jaar aankondigde per augustus bij Grolsch te . Blom is in dienst getreden bij FrieslandCampina.

related partner content for mobile comes here

Potkamp heeft volgens Grolsch uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van marketing en verkoop. &;Vanwege zijn kennis van de Nederlandse FMCG-markt en zijn enorme inzet en gedrevenheid is hij de juiste man om te zorgen dat Grolsch verder gaat winnen in de Nederlandse markt.&;

Curriculum Vitae
Jacco Potkamp (48) begon zijn carrière in 1990 als Commercial Manager AA Drink bij United Soft Drinks in Nederland. Vervolgens heeft hij van 1999 tot 2011 diverse sales en marketing functies vervuld bij Coca-Cola Enterprises. Van 2011 tot 2014 was hij Sales Director bij Royal Friesland Campina. Sinds 2014 is hij Commercieel Directeur van PepsiCo Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in