Overslaan en naar de inhoud gaan

Duits postorderbedrijf op Nederlandse markt

Het Duitse postorderbedrijf Quelle zet begin juli de eerste stappen in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Quelle gebruikt in eerste instantie de logistiek, kennis en klantenkring van zusterbedrijf Neckermann. Op termijn zullen de twee Duitse postorderdochters van KarstadtQuelle ieder een eigen weg inslaan. Dat betekent meer concurrentie voor marktleider Wehkamp, schrijft Het Financieele Dagblad.

related partner content for mobile comes here

KarstadtQuelle heeft de strategie dat in alle landen waar Neckermann actief is ook Quelle een eigen klantenkring opbouwt en andersom. 'De twee postorderbedrijven hebben elk een eigen doelgroep waardoor we niet bang zijn voor concurrentie tussen de twee', aldus een woordvoerder. Terwijl Neckermann vooral moderne kleding aanbiedt, richt Quelle zich met klassieke kleding op een oudere doelgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in