Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi-show in VS met hoofdprijs 1 miljard

Pepsi gaat Amerikanen de kans geven 1 miljard dollar te winnen én komt met een concurrent voor Vanilla Coke.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ongelooflijke hoofdprijs is te winnen in een nieuwe tv-show genaamd 'Pepsi Play for a Billion', geproduceerd door AOL Time Warner's WB Network. Duizend kandidaten spelen voor een gegarandeerde prijs van 1 miljoen. De winnaar van dat deel van de show heeft de kans om 1 miljard dollar te winnen, zonder dat hij het al gewonnen prijzengeld verliest. Pepsi claimt dat de winnaar een kans van één op duizend heeft een miljard te winnen.
'Pepsi Play for a Billion' start in september. Ze maken kans aan de show mee te doen door Pepsi-producten te kopen. Er komt ook een promotiecampagne, gemaakt door BBDO New York, meldt BrandRepublic.

related partner content for mobile comes here

Pepsi komt deze zomer ook met een eigen variant van vanillecola, ‘Pepsi Vanilla’. Allereerst in de VS, later elders. Vanilla Coke blijkt in Amerika een groot succes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in