Opleiding callcenterpersoneel op werkplek
In de zogenaamde downtime - dat is de tijd waarin niet gebeld wordt voor of met klanten - is via internet voorzien in een opleiding 'Klantcontact Medewerker' die opleidt voor het officiële SECC-examen. Ook dit examen wordt via internet afgenomen.
Het Project Professionalisering Facilitaire Callcenters is een samenwerking tussen
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieude werkgevers in de Callcenterbranche (WGCC) en het bedrijf CCC Portal. Het project wordt ondersteund door een subsidie van Senter in het kader van de 'scholingsimpuls'. Volgens de WGCC worden de kansen op doorstroming voor
elke werknemer vergroot, niet alleen binnen de branche, maar ook daarbuiten. Meer werkplezier en een hogere tevredenheid onder medewerkers zullen leiden tot minder uitstroom en minder ziekteverzuim.
Tijdens de
Telecommercedagen in Utrecht op 8, 9 en 10 april wordt de
opleidingsportal Learning2Match.com en het online SECC-examen officieel gepresenteerd aan de sector.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid