Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de eerste Nederland Helpt Hema commercials

De winkelketen lanceert vandaag een campagne rond prijsverlagingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland helpt Hema met suggesties en Hema helpt Nederland met lagere prijzen: dat was de strekking van de die Hema twee weken geleden deed. Nederlanders kunnen stemmen op onmisbare Hema-producten die ze graag goedkoper willen. Veel consumenten bezochten de site om te stemmen en ze hebben daarnaast op Facebook hun ideeën gepost. Op basis van de uitslag worden de komende maanden honderden Hema-producten afgeprijsd.

Goed Stel Mensen werkt samen met Hazazah aan een serie commercials, waarin de afgeprijsde Hema-producten hun kwaliteit tonen: want daar wordt niet aan gemorreld. De productie is meteen na de stemuitslag gestart, binnen vier weken worden zo 20 filmpjes bedacht en geproduceerd. De eerste drie komen vandaag op de buis.

Naast tv worden dagbladen, online middelen en abri’s ingezet om te laten zien waar Nederland op gestemd heeft. Stemmen kan overigens nog steeds: Hema zet regelmatig nog meer van haar 25.000 producten online - en iedereen kan zelf ook onmisbare artikelen opgeven.






 

Bureau: Goed Stel Mensen
Campagneconcept: Maarten van de Vijfeijken, Scato van Opstall
Account: Sandra Blekemolen
Creatie tv-commercials: Yani, Paul Postma, Maarten van de Vijfeijken, Scato van Opstall
Productie: Hazazah
Regie: Paul Postma & Yani
Geluid: Stainless Sound, Nick Smith
Producers: Shaheen Hameedah Butt / Jeroen van de Idsert
Production Design: Roland Mylanus
Editor: Ben Isaacs
Fotografie: UNIT, Coriette Schoenaerts
Verantwoordelijk bij Hema: Ronald van Zetten en Rob Heesen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in