Overslaan en naar de inhoud gaan

Discover M(I)E - Wat hebben Tony’s Chocolonely, Vomar & Bitcoin gemeen?

Je ziet ze tijdens Road to MIE samen met Markteffect! Ontdek het verhaal over visie, regionale relevantie en ‘de fear of missing out’.
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

De overeenkomst tussen Tony’s Chocolonely, Vomar en Bitcoin
De overeenkomst tussen Tony’s Chocolonely, Vomar en Bitcoin

Markteffect, Bureau van het Jaar 2020, laat je tijdens Road to MIE graag kennis maken met de wereld van Tony’s Chocolonely, Vomar & Bitcoin! Interessante gesprekken die je zeker niet wilt missen en waar je je nu gratis voor kunt inschrijven.

10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes

Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei. Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel?
Discover >>

12 mei 16.30 uur: Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen

Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? Ontdek dankzij verschillende voorbeelden hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken!
Discover >>

31 mei 16.30 uur: De Bitcoin: Gebakken lucht of een veilige haven?

Vandaag de dag ontkom je er niet aan; de koers van de Bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? Heeft de consument vertrouwen in een goede afloop of blijkt het allemaal te mooi om waar te zijn? De Markteffect Bitcoin Monitor geeft de antwoorden en die delen ze graag!
Discover >>

MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram • Facebook

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in