Overslaan en naar de inhoud gaan

Cif en Louis van Gaal het meest irritant

Cif heeft de Loden Leeuw gewonnen voor slechtste reclame. Louis van Gaal werd uitgeroepen tot meest irritante BN’er in een reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumentenprogramma Radar reikt de ‘prijs’ jaarlijks uit tijdens de tv-uitzending. Gisteren was dat ook weer het geval. Cif eindigde met 24 procent van de stemmen bovenaan. In de reclame vraagt een kind aan een moeder, die in oranje gevangenispak achter een glazen wand zit, wanneer ze eruit komt. Het blijkt dat de vrouw de badkuip schoonmaakt. De kijkers vinden die reclame rolbevestigend.

related partner content for mobile comes here

Louis van Gaal is uitgeroepen tot meest irritante bekende Nederlander in een tv-reclame voor zijn rol in het spotje van Media Markt. Van Gaal vinden de kijkers te arrogant. Hij vraagt zich in het spotje van Media Markt af of dit bedrijf nou zo goedkoop is, of de anderen zo duur.

De kijkers van het programma brachten de afgelopen weken meer dan 80.000 stemmen uit op vijftien genomineerde reclamespotjes (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in