AH laat prijzenoorlog weer oplaaien


Het bedrijf signaleert 'bewegingen' op de markt, zegt topman Dick Boer. Hij wil dat de prijsafstand ten opzichte van andere ketens niet meer laat oploopt, aldus Het Financieele Dagblad.
De zogenaamde prijsoorlog lijkt daarmee op te laaien. Prijsvechter Dirk van den Broek liet afgelopen donderdag via advertenties weten dat het honderd artikelen heeft afgeprijsd 'waar anderen de prijzen weer stiekem aan het verhogen zijn'. Volgens die supermarktketen zou de marktleider weer bezig zijn met een aanval op de discounters.
Volgens Fons Deen van Deen Supermarkten, marktleider in Noord-Holland, is Albert Heijn bedreven in het bespelen van het publiek. 'Voordat de prijzen worden verlaagd, zijn ze vier maanden achter elkaar verhoogd. Maar dat zetten ze niet in de krant.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de twaalfde keer sinds het begin van de prijsoorlog in oktober 2003 dat AH de aanval zoekt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid