Overslaan en naar de inhoud gaan

BNP Paribas Cardif zet voor zijn pr IvRM in

De opdracht komt voort uit een pitch. IvRM gaat BNP ondersteunen op het gebied van corporate communicatie en pr.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BNP Paribas Cardif, de verzekeringstak van de Franse grootbank, is er voor Nederlanders die hun woonzekerheid willen waarborgen bij arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en het overlijden van de partner. Met een combinatie van public relations en influencer engagement wil de organisatie deze thema’s op de kaart zetten, haar inhoudelijke positionering versterken en de naam- en propositiebekendheid bij haar doelgroepen verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Strategie en uitvoering

Marieke van Zuien, commercieel directeur BNP Paribas Cardif: ‘Een gedegen presentatie waarin IvRM doelgericht vragen stelde, proactief met ons meedacht en veel ruimte liet voor de dialoog gaf voor ons de doorslag om met IvRM in zee te gaan. Daarnaast zijn de bewezen kennis van de markt waarin wij actief zijn en de gave om niet alleen strategieën te bedenken, maar ze ook zelf uit te kunnen voeren overtuigende redenen geweest om voor IvRM te kiezen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in