Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas van der Heijden en Digros verdwijnen

De supermarktformules Bas van der Heijden en Digros gaan verder onder het label Dirk, zo maakte moederbedrijf Detailresult Groep vandaag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De namen Bas van der Heijden en Digros zullen de komende maanden uit het straatbeeld verdwijnen. Deze supermarktformules gaan verder onder het label Dirk.

related partner content for mobile comes here

De samenvoeging zou vooral efficiëncyvoordelen opleveren. Ook zou het verdergaan onder één naam meer duidelijkheid scheppen voor klanten, doordat Dirk een grotere naamsbekendheid geniet.

René van Klooster, directeur bij  Detailresult Groep zegt over de stap: &;Door de overgang van één formule met drie namen naar één formule met één merknaam kunnen we een nog grotere vuist maken op diverse vlakken.&;

Voor de klanten van Bas en Digros zal er behalve de naam niets veranderen, stelt de supermarktketen. Als alle naamswijzigingen (32 Bas-vestigingen en 17 Digros-vestigingen) zijn doorgevoerd, zal Dirk 100 vestigingen tellen.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in