Acht Clio-nominaties voor Nederland


Vorig jaar waren er nog twaalf Nederlandse nominaties.
DDB is met drie nominaties het vaakst genomineerd. Het bureau staat op de shortlist met de Volkswagen Caddy campagne en Centraal Beheer Achmea’s ‘Leeuw’ en ‘Schoonmaaksters’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS180 werd twee keer genomineerd voor Adidas voor de tv-campagne met de commercials ‘Haile’ en ‘Nadia’ en voor ‘Road to Lisbon’.
KesselsKramer ontving twee nominaties voor de ‘Kaboom’-commercial voor Diesel. Diesel was overigens verantwoordelijk voor de inzending naar het festival, omdat KesselsKramer uit principe zelf niet inzendt.
De laatste Nederlandse nominatie viel in Print en ging naar Leo Burnett voor de campagne rondom de Olympische Spelen voor het Nationaal Fonds voor Gehandicapten.
De Nederlandse creatieven Bart Kooij en Nico Akkerman werden nog genomineerd voor het Volkswagen Golf filmpje 'Kids on Steps' dat zij samen met Scott Smith en Vinny Warren voor DDB Duitsland maakten.
Michael Jansen van Selmore nam namens Nederland plaats in de Film Jury. De prijzen worden uitgereikt van 21 tot en met 24 mei in Miami.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid