Overslaan en naar de inhoud gaan

Zinniz-spotjes aangepast

De commercials van Zinniz (Grolsch) worden aangepast, omdat de verkopen in de herfst flink zijn teruggelopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grolsch' nieuwe speciaalbier Zinniz blijkt een imagoprobleem te hebben. Na een succesvolle introductie in de zomer is de verkoop in de herfstmaanden aanzienlijk teruggelopen. ‘Het bier is seizoengevoeliger dan wij hadden verwacht', zegt een woordvoerder van de bierbrouwer. Hij zegt dat Zinniz de afgelopen tijd te veel als een zoet, fris biertje in de markt is gezet. ‘Dat verkoopt in de zomer natuurlijk veel beter dan in de herfst. Wij willen Zinniz het gehele jaar verkopen.’ De brouwer heeft de productie van het bier inmiddels moeten terugschroeven. Omzetcijfers wilde het bedrijf niet geven. Grolsch wil duidelijker maken dat Zinniz een bier is. ‘Wij moeten de boodschap aanpassen. Een te groot deel van de consumenten denkt dat Zinniz een mixdrankje is. Dat kan uitdraaien op een teleurstelling.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in