Overslaan en naar de inhoud gaan

Loes Luca gezicht van de thuiszorg

Actrice Loes Luca zal de komende tijd het gezicht voor de thuiszorg zijn. Vanaf 15 november is zij de spil in een landelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek blijkt dat cliënten zeer tevreden zijn over de medewerkers van de thuiszorg. En medewerkers van de thuiszorg geven hun werk een dikke voldoende. Uit onderzoek is echter ook gebleken dat de mensen die niet bekend zijn met thuiszorg een vrij negatief beeld daarvan hebben. De campagne heeft tot doel om dat beeld te verbeteren. De sector wil laten zien dat de thuiszorg professioneel, veelzijdig en eigentijds is. Met de themaregel van de campagne, ‘De thuiszorg. Van huis uit beter’, benadrukt zij tevens dat het prettig is om zorg te krijgen in de eigen, vertrouwde omgeving.

related partner content for mobile comes here

De LVT heeft Loes Luca gevraagd het gezicht van de thuiszorg te zijn.’Loes Luca is in staat om met haar gevoel voor humor en relativeringsvermogen de boodschap van de thuiszorg goed voor het voetlicht te brengen. Want thuiszorg is niet zielig of verheven. Het is mensenwerk. Het helpt mensen zo lang mogelijk door te gaan met het dagelijkse leven. Het is lachen en huilen. Het is in elke straat, achter elke voordeur. Gewoon vlakbij iedereen. Dus willen we de mensen gewoon leen beetje laten lachen. Met een ondeugende knipoog naar Hitchcock’, aldus Bas van den Dungen, directeur van de LVT.

Vanaf 15 november is Loes Luca dagelijks te zien in de eerste van een serie tv-commercials. De eerste tv-commercial wil de kijker een goed en verrassend gevoel over de thuiszorg geven. Kenmerkend voor de commercial is de manier waarop de sector de aandacht vraagt: met humor en zelfspot. De LVT-instellingen zetten tevens hun Keurmerk Kwaliteit in om zich te onderscheiden in de markt. De spots worden uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3 en RTL 4 en 5.

Tegelijkertijd met de commercial, wordt de website gelanceerd. In het nieuwe jaar zet de thuiszorg, naast een aantal nieuwe tv-commercials, andere middelen in om diverse aspecten van de thuiszorg te belichten en specifieke doelgroepen te bereiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in