Loes Luca gezicht van de thuiszorg


Uit onderzoek blijkt dat cliënten zeer tevreden zijn over de medewerkers van de thuiszorg. En medewerkers van de thuiszorg geven hun werk een dikke voldoende. Uit onderzoek is echter ook gebleken dat de mensen die niet bekend zijn met thuiszorg een vrij negatief beeld daarvan hebben. De campagne heeft tot doel om dat beeld te verbeteren. De sector wil laten zien dat de thuiszorg professioneel, veelzijdig en eigentijds is. Met de themaregel van de campagne, ‘De thuiszorg. Van huis uit beter’, benadrukt zij tevens dat het prettig is om zorg te krijgen in de eigen, vertrouwde omgeving.
De LVT heeft Loes Luca gevraagd het gezicht van de thuiszorg te zijn.’Loes Luca is in staat om met haar gevoel voor humor en relativeringsvermogen de boodschap van de thuiszorg goed voor het voetlicht te brengen. Want thuiszorg is niet zielig of verheven. Het is mensenwerk. Het helpt mensen zo lang mogelijk door te gaan met het dagelijkse leven. Het is lachen en huilen. Het is in elke straat, achter elke voordeur. Gewoon vlakbij iedereen. Dus willen we de mensen gewoon leen beetje laten lachen. Met een ondeugende knipoog naar Hitchcock’, aldus Bas van den Dungen, directeur van de LVT.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf 15 november is Loes Luca dagelijks te zien in de eerste van een serie tv-commercials. De eerste tv-commercial wil de kijker een goed en verrassend gevoel over de thuiszorg geven. Kenmerkend voor de commercial is de manier waarop de sector de aandacht vraagt: met humor en zelfspot. De LVT-instellingen zetten tevens hun Keurmerk Kwaliteit in om zich te onderscheiden in de markt. De spots worden uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3 en RTL 4 en 5.
Tegelijkertijd met de commercial, wordt de website www.thuiszorg.nl gelanceerd. In het nieuwe jaar zet de thuiszorg, naast een aantal nieuwe tv-commercials, andere middelen in om diverse aspecten van de thuiszorg te belichten en specifieke doelgroepen te bereiken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid