Winstgroei Friese Pers door fullcolouradvertenties
Uitgeverij de Friese Pers heeft over 2004 een bedrijfsresultaat van een kleine 10 miljoen euro behaald. Dit is 1 miljoen euro meer dan het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uitgever van onder meer de Leeuwarder Courant zag ook de omzet met 1 miljoen stijgen, tot 58 miljoen euro, heeft scheidend directeur Henk van Setten van de Friese Pers bekendgemaakt. De cijfers zijn niet definitief.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Fullcolouradvertenties in de kranten droegen mede bij aan de hogere winst. ‘Bedrijven als Aldi en Lidl gebruikten voorheen voornamelijk kleurloze advertenties. Het laatste jaar was dat allemaal in kleur', aldus directeur Van Setten. Daarnaast is de winststijging te danken aan kostenbeperkingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Friese Pers is onderdeel van de Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC), waartoe ook het Dagblad van het Noorden behoort (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid