Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: WE ARE Pi, Canday, Kinetic, Mediatic

Wie waren de movers & shakers van de afgelopen weken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

WE ARE Pi heeft Ravi Amaratunga aangetrokken als ‘Head of Content’. Hij komt van VICE Media, waar hij Global Executive Producer was. Daarvoor was hij actief voor onder meer Dazed & Confused Magazine en Channel 4. Het bureau versterkte zich ook met JaKenna Gilbert, in de functie van Digital Strategist. Gilbert werkte eerder bij bureaus in de VS, waaronder M80 en Burson-Marsteller, en voor verschillende make-upmerken binnen het Estee Lauder—concern.

related partner content for mobile comes here

Canday verwelkomde drie nieuwe senior medewerkers: Leila Mulder (strateeg, links), Evelien Engel (senior account director) en Gert van der Kaay (concept & art). Mulder was eerder werkzaam bij onder meer Sanoma en Partout Digital Agency. Engel werkte hiervoor bij onder andere Doom & Dickson en Nuon. Van der Kaay was eerder in dienst van Fitzroy en XXS.

Kinetic versterkte zijn Out of Home-consultantsteam onlangs met Charlotte Dumartin (links) en Tessa Dijkstra (midden). Dumartin was eerder onder meer accountmanager bij JCDecaux en Ngage Media.Dijkstra komt over van Clear Channel, waar zij werkte als Sales & Marketing Executive. Judith Klein, al werkzaam bij Kinetic, neemt als Group Head OOH-consultancy de rol over van Maarten Rooduyn, die naar JCDecaux vertrok.

Katrien Baarendse (47) is in dienst getreden bij contentmarketingbureau Mediatic als senior contentmarketeer/ copywriter. In haar nieuwe functie gaat zij zich richten op contentcreatie en -marketing voor diverse klanten. Baarendse werkte eerder onder meer bij communicatieadviesbureau MSL GROUP, onderdeel van de wereldwijde Publicis Groupe. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in