Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 4 beste staaltjes audiovisuele communicatie van 2016

Deze films in opdracht wonnen een Gouden Reiger
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Net als de reclame- en de broadcastsector heeft de audiovisuele opdrachtsector eigen awards. Na een intermezzo van drie jaar werden dinsdagavond de Gouden Reigers uitgereikt voor de beste staaltjes audiovisuele doelgroepencommunicatie.

related partner content for mobile comes here

Er waren drie Gouden Reigers te veroveren op de en één film kreeg een overall prijs.

De winnaars, met jurycommentaar:

Opdrachtfilm van het Jaar 2016

2 minuten 
van IDTV Live, i.o.v. Nationaal Comité 4 en 5 mei

Jury: &;De jury heeft unaniem besloten deze over all prijs toe te kennen aan een indrukwekkende productie met een mooie gelaagdheid en verschillende verhaallijnen. Een productie met emotie en een prachtige kwaliteit in beeld als ook in de audiomix. Mooie en afwisselende interviews waarbij de stiltes juist veelzeggend zijn. Een film die oproept op tot betrokkenheid.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Categorie Kwaliteit/Vakmanschap

Loslaten & doorpakken – De overdracht van een familiebedrijf – Familie Oostwegel
van Zcene MovingMediaCompany B.V. i.o.v. ING

Jurycommentaar: &;Een film die met groot vakmanschap is gemaakt, klassiek gedraaid, waarbij alles klopt. Het licht, de shots, het audiodesign en de montage, waarbij door de manier van interviewen de opdrachtgever een warm en menselijk gezicht krijgt.&;

Categorie Creativiteit/Innovatie

Introducing healthy urban living (HUL)
van ScienceMedia.nl i.o.v. Universiteit Utrecht, faculteit Geowetenschappen

Jurycommentaar: &;Deze winnaar is er voor 360 graden in geslaagd om te blijven boeien, met een frisse, creatieve vorm die aansluit bij ons hedendaagse gevoel dat we voor de aarde moeten zorgen. Een verrassende vormgeving met zorgvuldig uitgedachte details en een mooie extra grafische laag.&;

 

Categorie Effectiviteit

De keuze van de reiziger
van in60seconds i.o.v. het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid

Jurycommentaar: &;Een film waarin op een hele heldere, toegankelijke en duidelijke manier een lastig onderwerp wordt gebracht. Een thema dat niet direct aanspreekt en tot de top-interesses van de kijkers behoort komt zo toch leuk en aansprekend over. Hierdoor komt de boodschap goed over.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in